Public Data Campaign

 

FrontPage

Page history last edited by nikos 8 mos ago

Δημόσια Δεδομένα, Δικά μας Δεδομένα. -

  

Ομάδα Εργασίας

Mε αφορμή τη συζήτηση που έγινε στο Mediacamp Athens στις 13 Μαρτίου, ξεκινάμε την προσπάθεια να δημιουργηθεί μια ομάδα από developers και άλλους οι οποίοι θα αναζητήσουν πιθανές εφαρμογές χρήσης Δημόσιων Δεδομένων και την υλοποίηση τους.

 

Θέλουμε την καταγραφή των ονομάτων τα οποία θέλουν να συμμετέχουν στην προσπάθεια, οποότε δημιουργώ μια σελίδα με αυτόν αποκλειστικά το σκοπό: Θα καταγράφουμε τα ονόματα μας σε μια λίστα και θα κάνουμε διάλογο για άμεσες δράσεις πάνω σε συγκεκριμένους τομές ΔΔ.

 

Στο sidebar υπάρχουν links για αρκετό πληροφοριακό υλικό που είχαμε μαζέψει το προηγούμενο διάστημα. Αν παρόλα αυτά πάρχουν κενά στην ενημέρωση μπορείτα να το ζητήσετε στα σχόλια της παραπάνω σελίδας.

 

 

Επιστολή προς ΑΠΔΠΧ

Ο Βασίλης Σωτηρόπουλος (aka, Elawyer) έχει συντάξει το κείμενο που βρίσκεται σε αυτή τη σελίδα, το οποίο θα αποτελέσει την επιστολή προς τη Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Μπορείτε να τη διαβάσετε και να πείτε τη γνώμη σας για τυχόν παρατηρήσεις, διορθώσεις, συμπληρώσεις.

 

 

Blog καμπάνιας

Όποιος ενδιαφέρεται να γράφει - καταθέτει απόψεις στο επίσημο blog της καμπάνιας, μπορεί να το δηλώσει στα σχόλια για να του/της δημιουργήσουμε λογαριασμό και να έχει άμεση πρόσβαση ως Συγγραφέας.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Δοκιμάζουμε μια πρωτότυπη πολιτική καμπάνια, διαφορετική από τις άλλες. Με αυτή την καμπάνια οι Έλληνες πολίτες ζητούν τη δημιουργία δημόσιων βάσεων δεδομένων που θα περιέχουν όλες τις δημόσιες πληροφορίες και δεδομένα. Πρόκειται για δεδομένα που αφορούν και ανήκουν στους Έλληνες πολίτες. 

 

Ο χώρος αυτός είναι χώρος (συν)εργασίας για όσους υποστηρίζουν δημόσια την καμπάνια και θέλουν να συνεισφέρουν με τις προτάσεις και ιδέες για την επιτυχία της.

 

Το επίσημο blog της καμπάνιας βρίσκεται στη διεύθυνση

 

http://www.publicdata.gr 

 

Μπορείτε επίσης να βάλετε υπογραφές στο petition που έχει δημιουργηθεί εδώ:

 

http://www.gopetition.co.uk/online/21548.html


 

Comments (Show all 58)

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 11:54 pm on Sep 11, 2008

Νίκο δεν έχεις ενημερώσει πως θα παρουσιαστούν οι θέσεις μας στον πρόεδρο της δημοκρατίας. Έχει γίνει κάποια συνεννόηση;..

profile picture

nikos said

at 9:18 am on Sep 12, 2008

Αγαπητοί φίλοι, η συνάντηση με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας ορίστηκε ξαφνικά χτες το μεσημέρι και δεν έχω προλάβει καμία συνεννόηση - κι εγώ το έμαθα μέσω email. Η λογική λέει (και με δεδομένο ότι ο χρόνος θα είναι πιο περιορισμένος σε σχέση με τη συνέντευξη τύπου) ότι θα παρουσιάσουμε τις ίδιες ακριβώς θέσεις με αυτές που θα έχουμε στη συνέντευξη τύπου, αλλά πιο συμπυκνωμένες. Τις βασικές τους ιδέες δηλαδή.

Άρα, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο διάλογο για τη συνέντευξη τύπου. Άν έχετε άλλη άποψη μου λέτε.

Για τα νομικά θέματα εννοείται ότι η μόνη επιλογή για ό,τι χρειαστεί είναι ο elawyer, ενώ καλό θα είναι όπου εντοπίζετε σημεία στα οποία η πρωτοβουλία των πολιτκών δείχνει να υπερκαλύπτει τη δική μας πρωτοβουλία να ενημερώνετε για να δούμε τι μπορούμε να διορθώνουμε. Η γενική συμφωνία με την ομάδα Τατούλη είναι ότι η δική τους πρωτοβουλία έχει έλθει ως ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της δικής μας, άρα θα προσπαθούμε αυτό να αναδεικνύεται παντού.

profile picture

nikos said

at 9:19 am on Sep 12, 2008


Για τον Τήλαφο συμφωνώ, μπορείς Παναγιώτη να του πεις να κάνει ένα request access και θα έχει πρόσβαση άμεσα.

Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων (οι οποίες έμειναν πίσω εξ αιτίας των βρυξελλών) θα μπορέσω από αύριο Σάββατο να αρχίσω να βλέπω το κείμενο για τη συνέντευξη τύπου. Εσίς μπορείτε εντωμεταξύ να συνεχίζετε να παρεμβαίνετε στη σχετική σελίδα για να υπάρχουν όλες οι απόψεις και να προσπαθήσουμε να τις συνθέσουμε.

profile picture

Christos Loufopoulos said

at 9:39 am on Sep 12, 2008

Εάν επιθυμείτε και δεύτερη νομική άποψη, αν και δεν έχω καμία αμφιβολία για τις ικανότητες του e-lawyer, για οιοδήποτε θέμα γνωρίζω έμπειρη δικηγόρο η οποία μου έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για την πρωτοβουλία.

profile picture

christina said

at 10:35 am on Sep 12, 2008

Προχωρήστε άμεσα και παράλληλα σε σύσταση Σωματείου ή ΜΚΟ π.χ. ώστε να μην σας προλάβουν οι εξελίξεις.

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 11:24 am on Sep 12, 2008

Επειδή ο χρόνος μέχρι την επόμενη Πέμπτη αρχίζει και μικραίνει, ας επικοινωνούμε με μια αμεσότητα την κάθε οργανωτική λεπτομέρεια γιατί ως γνωστόν "ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες..."
Νίκο, πόσο χρόνο θα έχετε στην διάθεση σας στον πρόεδρο της δημοκρατίας. Θα είναι και ο Β. Σωτηρόπουλος; έχετε συνεννοηθεί; πότε θα δούμε το draft της ομιλίας; τι χωρητικότητα έχει η αίθουσα της ΕΣΥΕΑ; κάποιο σχέδιο για viral promo αυτού του event; (είσαι ο ειδικός)

profile picture

Spyros.Dovas said

at 1:01 pm on Sep 12, 2008

Χρήστο, νομίζω κανείς δεν περισσεύει. Είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 4:56 pm on Sep 12, 2008

Με προσωπική μου επικοινωνία διευκρίνισα ότι δεν υπάρχει θέμα συνάντησης με τον πρόεδρο της δημοκρατίας. Ο βουλευτής Π. Τατούλης θα δει προσωπικά τον πρόεδρο και σε συνεννόηση με την πρωτοβουλία 4Δ θα εκθέσει τα κύρια ζητήματα που την αφορούν, καθώς και την δική του στήριξη. Είναι ξεκάθαρο ότι η πρωτοβουλία 4Δ προηγείται της στήριξης του βουλευτή, η οποία έπεται. Επίσης διευκρινίζεται ότι το θέμα της συνάντησης μεταξύ των δυο είναι η Διαφθορά, ένα θέμα ούτως ή άλλως ευρύτερο της πρωτοβουλίας 4Δ.
Τα νεότερα επί της διαδικασίας, από τον Νίκο

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 11:32 pm on Sep 15, 2008

Ψυχραιμία!.. ξέρουμε όλοι ότι το hype των ειδήσεων εξαρτάται από την διατύπωση και τον τόνο!.. Πιθανολογώ ότι η συγκεκριμένη διατύπωση της είδησης 4Δ-Τατούλη έγινε έτσι από το alter για λόγους ακροαματικότητας. Επειδή όμως είναι πιθανό να μην βγάλουμε άκρη με τις διευκρινήσεις του καναλιού, προτείνω να ξεκαθαριστεί με τον Π. Μανδραβέλλη και τους πολιτικούς που θα παρευρεθούν, ότι θα πρέπει να περάσουν το ξεκάθαρο μήνυμα ότι όλη αυτή η συνδυασμένη συνέντευξη τύπου γίνεται προκειμένου να πάρει την δέουσα δημοσιότητα και εν τέλει να πραγματοποιηθεί ο στόχος της "Πρωτοβουλίας Πολιτών 4Δ". Αν δεσμευτούν, δεν έχουμε κανένα λόγο να διυλίζουμε τον κώνωπα. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ούτως ή άλλως θετικό (επειδή θα έχουμε τον εκπρόσωπο μας στο πάνελ, θεωρώ απίθανο να διαστρεβλωθεί το νόημα της παρουσίας των πολιτικών).

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 11:34 pm on Sep 15, 2008

Το logo είναι μια χαρά! σκοράρει σε όλες τις παραμέτρους. Αν δεν υπάρχουν άλλες εναλλακτικές το ψηφίζω χωρίς επιφυλάξεις.

profile picture

SotoMi said

at 11:34 pm on Sep 15, 2008

καλό είναι αλλά λίγο 'αδύναμο'. φανταστείτε το σε μικρό μέγεθος θα χάνεται η φράση. σίγουρα θέλει πιο έντονο χρώμα. γιατί δεν εικαστικοποιείται το 4δ ή 4Δ μπροστά από το όνομα;

profile picture

Vasilis Sotiropoulos said

at 11:40 pm on Sep 15, 2008

Aν συμφωνούμε με την ιδέα, ο brand manager θα το επεξεργαστεί κατάλληλα για όλες τις φόρμες και τα μεγέθη. Η ιδέα είναι τα 4 Δ σαν διαφανείς φάκελοι που ανοίγουν για να βγουν οι πληροφορίες.

profile picture

Betty Tsakarestou said

at 9:39 am on Sep 16, 2008

Καλό το concept των "διάφανων φακέλων" που ανοίγουν. Ταιριάζει με το άνοιγμα των δημόσιων δεδομένων. Να δούμε εφαρμογές του σε ψηφιακό περιβάλλον και έντυπες εκτυπωσεις.

profile picture

Christos Loufopoulos said

at 10:35 am on Sep 16, 2008

Πολύ καλό logo. Αλλά θα συμφωνήσω ότι θέλει μια ιδέα πιο έντονα χρώματα για να μην χαθεί!

profile picture

SotoMi said

at 11:50 am on Sep 16, 2008

Ως επόμενες κινήσεις θα μπορούσαν να είναι:
- Η επικοινωνία της πρωτοβουλίας μέσω ΜΜΕ (συνεντεύξεις, newsletter σε δημοσιογράφους)
- Η αναζήτηση εθελοντή (εταιρείας επικοινωνίας και ΜΜΕ) για τη δημιουργία καμπάνιας προς το ευρύ κοινό (ΕΡΤ? ΕΔΕΕ?)
- Η αναζήτηση των κρατικών φορέων/πολιτικών/ΕU που θα αποδεχτούν και θα ξεκινήσουν την υλοποίηση της πρωτοβουλίας
Ίσως είναι σημαντικό να τοποθετηθεί από την αρχή ότι πολίτες μπορούν να παίξουν ουσιαστικό ρόλο σε συμβουλευτικό/ ελεγκτικό επίπεδο.

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 12:20 pm on Sep 16, 2008

Συμφωνία χορηγίας επικοινωνίας με τον SKAI ή άλλο αντίστοιχο φορέα με κοινωνικό προφίλ, φαίνεται μια από τις εύλογες επόμενες κινήσεις

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 12:24 pm on Sep 16, 2008

Ως προς το logo - συμπληρώνοντας το σχόλιο οτι πρέπει να μεγεθυνθούν τα γράμματα - μπορεί εναλλακτικά να αυξηθεί και η γωνία των κορυφών των 'Δέλτα" - φακέλλων. Ή αλλιώς να συμπιεστούν τα τρίγωνα λίγο προς τα κάτω (λίγο πιο flat..)

profile picture

nikos said

at 12:48 pm on Sep 16, 2008

@Vasilis Sotiropoulos συμφωνώ με την ιδέα για λίγο πιο έντονα γράμματα (ίσως και σε δύο γραμμές? αλλά μάλλον είναι too much) και να προχωρήσουμε μετά στην περαιτέρω επεξεργασία που αναφέρεις.

profile picture

Vasilis Sotiropoulos said

at 1:36 pm on Sep 16, 2008

Πολύ ωραία, μεταφέρω τα σχόλια στον σχεδιαστή.

profile picture

theokar said

at 5:01 pm on Sep 18, 2008

Ο Τατούλης σε ανακοίνωση τύπου είπε ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας "έχει δηλώσει στο παρελθόν την αγωνία του για τα φαινόμενα της διαφθοράς στο δημόσιο βίο, εξέφρασε την συμφωνία του και την πλήρη υποστήριξή του σε αυτή την προσπάθεια".
Προτείνω να στείλουμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μια επιστολή που θα περιγράφεται η πρωτοβουλία μας και θα παραπέμπουμε στον ιστοχώρο των υπογραφών, ζητώντας του ταυτόχρονα να μας απαντήσει ή και να συναντηθεί μαζί μας. Πιαθνόν πριν την επιστολή να χρειάζεται και μια επικοινωνία με Τατούλη για να διευκρινίσουμε σημεία της κουβέντας τους...

profile picture

Vasilis Sotiropoulos said

at 6:02 pm on Sep 18, 2008

Ναι και σε αυτή την επιστολή να ρωτήσουμε τον Πρόεδρο ποιο ήταν το ακριβές ποσό που δάνεισε στον Ανδρέα Παπανδρέου για την ανέγερση της προτελευταίας κατοικίας του κι αν οι κληρονόμοι επέστρεψαν το δάνειο.

profile picture

nikos said

at 11:20 pm on Sep 18, 2008

Συμφωνώ με την πρόταση @theokar. Σκέφτομαι επίσης να ξεκινήσουμε την οργάνωση μιας πρωτότυπης, social συνέντευξης Τύπου. Ανοίγω το θέμα στην πρώτη σελίδα και το αναλύουμε σε εσωτερική που θα δημιουργήσω.

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 10:07 pm on Sep 29, 2008

Από logo δεν το συζητώ.. αγγίξαμε το τέλειο!!!
Από περιεχόμενο όμως, παρατηρώ μια στασιμότητα. Δεν βάζουμε λίγο μπρος;...

profile picture

SotoMi said

at 3:38 pm on Sep 30, 2008

κι εγώ πιστεύω ότι ο λογότυπος είναι μια χαρά. Συγχαρητήρια κ ευχαριστίες στον δημιουργό.

profile picture

Vasilis Sotiropoulos said

at 5:34 pm on Sep 30, 2008

Ωραία, εφόσον δεν υπάρχει αντίλογος από κάποια πλευρά ανακοινώνω στο δημιουργό ότι επιλέξαμε αυτό και ετοιμάζω ένα κείμενο παρουσίασης του λογοτύπου.

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 1:43 pm on Oct 14, 2008

Δεν γνωρίζω ποιοι γκρινιάζουν για το γεγονός ότι ο Ν. Δρανδάκης προβάλλεται μέσα από τις συνεντεύξεις που δίνει. Διαφωνώ με το σκεπτικό. Αυτό το wiki δίνει την δυνατότητα στον καθένα να συνεισφέρει όσο μπορεί και όσο θέλει. Κανείς δεν αφαιρεί τίποτα από κανένα και προσφέρει σύμφωνα με τα αποθέματα του. Όσο μεγαλύτερες πρωτοβουλίες και έργο παράγει κάποιος τόσο καλύτερο το τελικό αποτέλεσμα για όλους. Η δημοσιότητα είναι φυσικό επακόλουθο των δυναμικών πρωτοβουλιών και του συγκροτημένου και αποτελεσματικού δημόσιου λόγου. Ας παίρνουμε την σκυτάλη για να κάνουμε ακόμα καλύτερα.
Παράκληση για τον Νίκο Δρανδάκη: Ας ενημερώνετε τα μέλη του wiki για τις προγραμματισμένες ή τις νέες ενέργειες. Είναι εύκολο και άμεσο, αλλιώς τα μέλη αισθάνονται λίγο αποκομμένα.
Γενικά το wiki πρέπει να ζωντανέψει περισσότερο γιατί το ζήτημα που προωθεί είναι καυτό!

profile picture

SotoMi said

at 9:15 pm on Oct 15, 2008

http://www.e-themis.gov.gr/Portal/default.aspx?page=home ---> ΔΩΡΕΑΝ πρόσβαση στο σύνολο σχεδόν της ελληνικής νομοθεσίας. Το ξέρετε; είναι καινούργιο;

profile picture

nikos said

at 10:44 pm on Oct 15, 2008

Είναι καινούργιο. Το είχε ανακοινώσει το προεδρείο της Βουλής στην απάντηση που είχε δώσει στον Τατούλη. Το κοιτώ

profile picture

Fotis P. Bobolas said

at 12:13 am on Oct 16, 2008

Εννοείται ότι η πίεση που ασκήσαμε με όλους τους τρόπους και τα κανάλια, και το πρώτο αποτέλεσμα που έρχεται προς την κατεύθυνση που ζητάμε, πρέπει να επικοινωνηθούν (για ευνόητους λόγους) με έναν πανηγυρικό τρόπο. Επισημαίνοντας βέβαια ότι έχουμε ακόμα τεράστια απόσταση να καλύψουμε. Με άλλα λόγια, άνοιξαν ένα "εύκολο" κομμάτι δημ. δεδομένων προς τους πολίτες για επικοινωνήσουν ότι εργάζονται άοκνα "προς την σωστή κατεύθυνση"; Εμείς αντιπροτείνουμε ότι εξαναγκάστηκαν από την δική μας πρωτοβουλία και την γενικότερη κοινωνική πίεση να κάνουν την αρχή, αλλά σε αυτό το σημείο, υπολείπονται τραγικά σε όρους διαφάνειας και νομιμότητας ως προς τα ΔΔ.

profile picture

Vasilis Sotiropoulos said

at 2:12 am on Oct 16, 2008

Μηδέν χρηστικότητα και ενημερώσεις έως 2007. Προχειρότητες, τέτοια βγάζει σε dvd κάθε χρόνο ο δικηγορικός σύλλογος.

profile picture

Dimitris Kremmydas said

at 11:10 pm on Oct 16, 2008

Εαν και είμαι καινούργιος στην κουβέντα, και κυρίως χωρίς να έχω πλοηγηθεί επαρκώς στα του wiki και της ομάδας, έχω να κάνω την εξής πρόταση:

Να στηθεί στην σελίδα http://www.publicdata.gr/ κάτι σαν άτυπο ηλεκτρονικό παρατηρητήριο για το πού και ποιός εφαρμόζει το "Δημόσια Δεδομένα, Δικά μας Δεδομένα"

Πρακτικά:
Θα υπάρχουν σε έναν πίνακα όλα τα δεδομένα που θα πρέπει να είναι διάφανα προς τους πολίτες. Σε ποιά υπηρεσία υπάγονται, σε ποιό υπουργείο και σε τί κατάσταση προσβασιμότητας είναι .

profile picture

papachatzis said

at 1:05 am on Oct 17, 2008

Αν και το υπερβολικό τρέξιμο του τελευταίου μήνα με κράτησε μακριά ήρθε ο καιρός να αρχίσω να συμβάλω και εγω στην προσπάθεια. Ξεκαθαρίζω, καταρχήν, οτι δεν γράφω καλά στην κάμερα οπότε δεν βάζω και υποψηφιότητα για εκπρόσωπος. :-P

Πέρα απο την πλάκα, λοιπόν, έχω μια δυο ιδέες για το blog της 4δ,

1. Είναι σημαντικό να αρχίσουμε να εξηγούμε στον κόσμο που ακριβώς υπάρχει... φραγή στην πρόσβαση των πολιτών στα δημόσια δεδομένα. Αυτό πρέπει να γινει μέσα απο μια σειρά απο πόστς τα οποία θα παρουσιάζουν όλες τις περιπτώσεις με απλό και κατανοητό τρόπο. Για παράδειγμα ο Αρ. Αλβανός στο nylon στο τελευταίο του ποστ έκανε μια αναφορά για το Εθνικό Τυπογραφείο και την ανάγκη να πληρώνεις συνδρομή για να έχεις πρόσβαση στα αρχεία του. Εξαιρετικό θέμα που μπορούμε να κάνουμε ποστ και να δώσουμε στο κόσμο να καταλάβει επι της ουσίας το πρόβλημα (αν δεν το θέλει άλλος δηλώνω απο τώρα εθελοντής για να το γράψω).

Συνεχίζεται...

profile picture

papachatzis said

at 1:05 am on Oct 17, 2008

Συνέχεια απο το προηγούμενο...

2. Χρήσιμο θα ήτανι να πάρουμε θέση για την δημιουργία του www.e-themis.gov.gr. Σε ποια σημεία τα βήματα είναι θετικά, σε ποια οχι και τι προτείνουμε ώστε το (πρόχειρο) εργαλείο που παρουσιάστηκε να γίνει καλύτερο.

3. Σαν ταξινόμηση των θεμάτων θα ήταν καλό να υπάρχουν tabs κάτω απο το header που θα καθοδηγούν τον αναγνώστη στις βασικές θεματικές του blog. Π.χ Είπαν για το 4δ (με δηλώσεις στήριξης πολιτικών, φορέων κ.τ.λ), Τα σημεία του προβλήματος (με τα αντίστοιχα ποστς απο τα μέρη που δεν υπάρχει πρόσβαση στα δημόσια δεδομένα), Στα media (με τις συνεντευξεις και τα αφιερώματα). κ.τ.λ Ίσως για να το κάνουμε λειτουργικότερο χρειαστεί να αλλάξουμε template (αν το επιθυμήτε έχω κανα δυο υπόψιν).

4. Λογαριασμό συγγραφέων στο blog. Ο Νίκος (Δρανδ) αναφέρθηκε σε αυτό αλλα δεν παρατήρησα ιδιαίτερη θέρμη. Για να γραφούν όλα αυτά τα ποστς χρειάζονται χέρια (ή μάλλον μυαλά και δάχτυλα για πληκτρολόγηση :-).

Αυτά για αρχή περιμένω την γνώμη σας...

Υ.Γ Νίκο εμένα μπορείς να με υπολογίζεις για το blog, όποτε θελήσεις μου ανοίγεις λογαριασμό.

profile picture

nikos said

at 1:25 am on Oct 17, 2008

Ετοιμος Παναγιώτη σου το άνοιξα.

profile picture

nikos said

at 1:31 am on Oct 17, 2008

Δεν ξέρω αν θα ήθελε καποιος να σχολιάσει στο μπλογκ μας τη νέο πορταλ του υπουργείου εσωτερικών στη διεύθυνση http://www.e-themis.gov.gr όπου γίνεται προσπάθεια να δοθούν οι νόμοι στη δημοσιότητα.

profile picture

Spyros.Dovas said

at 9:06 am on Oct 17, 2008

Μια πρώτη παρατήρηση σχετικά με το e-themis, είναι ότι, παρότι εμφανώς υλοποιήθηκε ενόσω η οδηγία 2003/98/EC είχε ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο, δεν λαμβάνει καμμιά μέριμνα για την διευκόλυνση της επεναχρησιμοποίησης των δεδομένων.

Μπορεί να αποτελέσει ένα καλό παράδειγμα για το προσχηματικό της επίκλησης της ενσωμάτωσης της οδηγίας, αφού στην πράξη το πνεύμα της δεν διέπει τις υλοποιήσεις του δημοσίου.

Δεν ξέρω δε, αν αυτοί που έβγαλαν προδιαγραφές για αυτό το έργο, χωρίς να συμπεριλάβουν απαιτήσεις που να ευνοούν την επεναχρησιμοποίηση, είναι υπόλογοι για παράβαση καθήκοντος και μπορούν να εγκληθούν για αυτό.

Κάποιος από τους νομικούς της ομάδας ας μας διαφωτίσει επ' αυτού

profile picture

c.alexacos said

at 7:06 pm on Sep 20, 2009

Δεν είμαι προγραμματιστής ή νομικός. Διατηρώ ένα blog και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η προσπάθεια που ξεκινήσατε. Θα χαρώ να συνεισφέρω με όποιο τρόπο μπορώ. Πρόσφατα είχα μία συζήτηση με την κ.Διαμαντοπούλου όπου της ζήτησα την γνώμη της για την δημοσιοποίηση της πληροφορίας στα πλαίσια της κοινωνίας των πολιτών και της συμμετοχικής δημοκρατίας.
http://www.youtube.com/watch?v=9TB26VQ6vsM#t=3m45s
http://alexacos.blogspot.com/2009/09/blog-post_16.html

profile picture

c.alexacos said

at 7:10 pm on Sep 20, 2009

Εξυπακούεται ότι αν θεωρείτε ότι το πληκτρολόγιο ενός μη ειδικού μπορεί να συνεισφέρει είμαι στην διάθεση σας.

profile picture

SotoMi said

at 8:50 pm on Sep 20, 2009

@c.alexacos Όλοι έχουν κάτι να προσφέρουν κι ο καθένας ότι μπορεί.

You don't have permission to comment on this page.